donderdag 29 januari 2015

NEW KID IN TOWN!

Vandaag ben ik gestart met een lang uitgestelde wens, namelijk het starten van een blog over kids in huis. Sinds ik moeder ben geworden vraag ik mij namelijk continue af hou ik mijn huis niet alleen kindvriendelijk en veilig, ook nog eens super stylish verantwoord kan houden. Dit blijkt echt een enorme uitdaging, en aangezien ik wel heel veel leuke spulletjes vind voor in mijn huis, lees ik nergens ervaringen of tips van andere mama's hoe zij bovenstaande vraagstukken combineren!

Kan die vaas namelijk wel daar op dat krukje? En dat kekke voerkleed, is dat wel zo handig? Welke accessoires zijn een must, en welke alleen voor de show? Hoe combineer je die logge meubelstukken in jouw interieur? Is er een goedkoper alternatief voor dat fantastische design kids meubel?

Allemaal vragen waarvan ik zelf het antwoord ben gaan zoeken. En die antwoorden, ga ik graag met jullie delen! Onderweg zal ik hopelijk veel ideetjes in de praktijk kunnen gaan brengen en ik hoor ook graag van andere mama's (to be) hoe jullie het er vanaf brengen.

Liefs,

Fabienne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten